Semesterrapport

Resan i Spanien var verkligen helt fantastisk! Att fira en avklarad utbildning och ett väl genomför marathonlopp på det sättet är sannerligen inte illa! Vädret var underbart hela veckan och det var sol & bad som främst gällde. Men det blev även en tripp till Valencia, "bergsbestigning", massor av restaurangbesök, marknadsshopping och tre härliga men extremt varma löppass.

Två dagar gick jag & Mats upp före alla andra och gav oss ut. Redan klockan sju på morgonen var det riktigt varmt men ändå överkomligt. Miljön som omgav oss var minst sagt storslagen, både hav och höga berg. En dag sprang jag på eftermiddagen och då trodde jag att jag skulle flyta bort av all svett. Varmare pass har jag nog aldrig sprungit! Men miljön var lika fantastisk.

Nu är jag fulladdad inför jobb (nästan) hela sommaren och framför allt inför Lidingöloppsträningen!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0