Tankar på annat men springer ändå

För tillfället har jag fokus och tankar på allt möjligt, dock inte särskilt mycket på löpning. Det finns liksom annat som känns viktigare, roligare och mer intressant i livet den här sommaren. Jobb, familjen, sorg, kärlek, sol och massa annat.

Men jag springer i samma omfattning som tidigare och har inga planer på att ändra på det. Mitt fokus är bara inte detsamma. Men så kanske det kan vara ett tag?

Dock kommer jag att försöka strukturera upp träningen något mer mot slutet av juli. Då kommer siktet ställas in allt mer mot Lidingöloppet. Bästa loppet på året!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad tråkigt att det hänt ledsamheter i din närhet :( Med löpningen tycker jag du gör helt rätt - man kan inte prestera och vara totalfokuserad hela tiden. Ha en fin fortsatt sommar!

Svar: Tack Lotta för dina kloka ord!
Lisa

2012-07-12 @ 18:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0