Många mil i januari

I januari sprang jag hela 327 km. Det är väldigt mycket! Åtminstone för mig. Endast en enda månad har jag sprungit fler kilometrar. Det var förra året i april då jag sprang 339 km. Att springa så många kilometrar redan nu i januari var egentligen inte planerat. Men det känns ju bra att ligga lite före med marathonträningen i jämförelse med i fjol. Förra året i januari sprang jag ungefär 50 km mindre än i år.

Nu när vi är inne i februari så börjar jag med en vilovecka. En vilovecka innebär inte att jag vilar helt från träning såklart. Men det kommer bli avsevärt färre kilometrar än i vanliga fall. Inte heller blir det något långpass i helgen. Däremot hoppas jag på längdskidåkning!


Lägdskidor i Orsa 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0