Irriterad hals

Ingen rolig rubrik idag inte. Redan förra veckan kände jag att något var på gång. Men det var först igår som jag började känna av halsen på riktigt. Idag är halsen ungefär densamma men nu är jag även lite snorig. Jag är inte sjuk, men heller inte frisk. Har kunnat jobba idag och kommer att kunna jobba imorgon också (med stor sannolikhet). Träningen däremot får jag hoppa över. Hade tänkt springa backpass idag. Trist att det inte blir av.

Jag hoppas verkligen att det sjuka går över till helgen, ja allra helst redan imorgon såklart. Men på lördag har jag planerat långpass och det vill jag väldigt gärna springa. Dock har jag en liten känsla av att den här sjukkänslan kommer utvecklas till något stort. Vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Krille

"Better safe then sorry"!

Rest and run another day =)

2012-02-10 @ 08:23:54
Postat av: Lisa

Krille: Helt rätt! =)

2012-02-11 @ 14:01:02
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0