Dags att lägga ner?

Som ni säkert anar så har det där med bloggandet fått en allt mindre roll i mitt liv. Glädjen och lusten finns inte helt enkelt. Det finns så mycket annat som jag hellre vill lägga tid på. Jag har därför bestämt mig för att lägga av. Bloggen kommer inte att stängas ner, åtminstone inte just nu, utan den får vara vilande. Kanske återupptar jag bloggandet en dag?

Som avslutning vill jag bara nämna att min träningsmängd nu nästan är densamma som de senaste åren, det vill säga 5-6 pass/vecka. Jag har dock minskat ner löpningen rejält och tränar spinning samt längdskidor också. Förhoppningsvis kommer min häl att må bra av det. Hur löparåret 2013 kommer att se ut återstår därför att se!

På återseende och tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Vad tråkigt! Men självklart ska du sluta om det känns bäst så. Hoppas vi kan springa ihop mångårig ibland ändå! Vi ses på jogg och fb :)

Svar: Ja såklart får vi springa ihop någon gång igen! Kanske kan försöka efter jul- och nyårshelgerna?
Lisa

2012-12-16 @ 20:57:50
URL: http://lopningolivet.blogspot.ccom
Postat av: Hanna

Kommer att sakna bloggandet! Men förstår ditt val, livet består ju av så mkt annat som också är roligt! Då håller vi tummarna för att 2013 blir ett år med bl a en frisk häl. Tack för kul och inspirerande läsning. Och kram!

Svar: Tack tack!
Lisa

2012-12-20 @ 09:00:21
Postat av: Sara

Tack för inspiration och idéer! Jag har följt dig av och till och lärt mig en hel del om hur jag ska lägga upp min egen träning för att förbättra mig som löpare. Dina tider har verkligen varit motiverande.

Svar: Tack Sara för din fina ord. Lycka till med träningen!
Lisa

2012-12-30 @ 14:10:03
URL: http://saraborg.blogspot.se
Postat av: Malin

Hej Lisa, hur har du det?
Löptränar du lika mycket vintertid eller åker du längd som komplement?
Saknar dina inspirerande inlägg men förstår att du är i en annan fas. All lycka!

Svar: Hej Malin! Tack för din kommentar. Ja i vanliga fall tränar jag lika mycket vintertid och i princip enbart utomhus. Längdskidor åker jag också gärna men jag brukar inte ersätta något löppass med skidor. Lycka till själv!
Lisa

2013-01-23 @ 21:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0