Framförhållning

Eftersom jag fick ett mail från Göteborgsvarvet idag om att antal anmälda till nästa års lopp redan var uppe i typ 47 000 så gick jag genast in och anmälde både mig & Mats. Herregud vilken hysteri det har blivit! Första året jag sprang Varvet (2006) så tror jag inte att det var fullt ens på loppdagen. Galet. Men kul såklart att så många vill springa.

Skönt att ha säkrat en plats till Varvet 2013. Det blir mitt åttonde Göteborgsvarv och det är alltid lika roligt. Passa på att anmäl er till festen innan det är för sent!

 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att ni platserna klara! Hoppas inte att du lägger ner bloggen - jag läser ofta! Kram!

Svar: Japp nu blir det Varvet som vanligt. Vi får se vad som händer med bloggen. Kram
Lisa

2012-08-29 @ 22:11:12
Postat av: Danne

Sitter här och funderar på om jag ska våga anmäla mig till sthlm marathon. Blir isåfall debut på sträckan! Både "jobbigt" och skönt att man måste vara ute i så god tid med anmälningen.

Svar: Klart du ska anmäla dig! Du har ju massor av tid att träna på och du kommer förmodligen ångra dig om du inte anmäler dig. Lycka till!
Lisa

2012-08-31 @ 09:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0