Dåligt på bloggfronten och ond häl

Det har blivit ett uppehåll vad gäller inlägg här på bloggen. Återigen är jag osäker på hur det kommer bli med bloggens fortsättning. Jag känner inte att tiden eller lusten finns att blogga. Därför råder det stiltje här på bloggen för tillfället.

Men springer gör jag såklart ändå. Så det behöver ni inte vara oroliga över! Fast jag har dessvärre fått ännu mer problem med min hälsena. Så mellan löppassen har jag börjat med strukturerad rehabträning för hälen. Precis som sommaren 2010. Då försvann smärtan helt och det hoppas jag att den gör även denna gång.

Fortsättning (vad gäller bloggen och hälen) följer...

Kommentarer
Postat av: Andréa

Usch, hälontet låter inget bra :(

Svar: Nej, det känns inget vidare. Men det är bara att kämpa på med tåhävningar.
Lisa

2012-08-02 @ 22:29:33
URL: http://lopningolivet.blogspot.ccom
Postat av: Krille!

Hur du än gör med bloggen så önskar jag dig lycka till med löpandet samt hälsenan =O!

MvH Krille =)

Svar: Tack Krille!
Lisa

2012-08-03 @ 11:44:00
URL: http://fatdad.blogg.se/
Postat av: Malin

Å sluta inte blogga! Så inspirerande att följa din blogg, även om du skriver sporadiskt. Så befriande med dina inlägg som kontrast till alla andra löpare som visar bilder av sina kroppar & maträtter de äter.
Sluta inte! Skriv när du känner för det. Du är värd att följa oavsett!
Kram

Svar: Stort tack för dina fina ord Malin! Jag har inte bestämt än hur jag gör. Vi får se. Kram till dig!
Lisa

2012-08-03 @ 19:08:08
Postat av: Lotta

Jag håller med Malin jag! Din blogg är så himla trevlig och det gör alls inget om du inte skriver så ofta! Hoppas du får bukt med hälsenan snabbt. Har själv haft problem med hälsenan från och till och faktiskt tycker jag att det är en av få skador där det faktiskt har hjälpt med en Voltarenkur ( i kombination med massor av de där tåhävningarna förstås :) )

Svar: Tack Lotta! Det där med Voltarenkur var ett bra tips. Det har jag inte tänkt på!
Lisa

2012-08-08 @ 14:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0