Vila

Ingen löpning idag och därför egentligen inget att blogga om. Men varför inte blogga om att vila? Jag har svårt för att vila, ja förr var jag faktiskt bättre på det. Eventuellt beror det på att jag hade större behov av vilodagar för några år sedan eftersom jag då inte återhämtade mig lika snabbt efter varje pass. Nu för tiden upplever jag att vilan inte märks lika mycket som förr. Jag känner mig ungefär lika pigg (eller trött) oavsett om jag har vilat eller inte. Men vilan är ju såklart inte mindre viktig för det. Jag har nästan alltid en hel vilodag i veckan, ibland två. Även om det är ganska trist att vila från löpningen så får man ju tid över till annat, vilket verkligen uppskattas. Vilodagar är faktiskt bra dagar. Men imorgon är det löpning igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0