Känna-av-formen-jogg

Efter att ha suttit med pluggrejer från halv åtta imorse så var jag bara tvungen att komma ut en stund nu på eftermiddagen. Att vara ute och promenera ensam är bland det tråkigaste jag vet och eftersom halsen är bättre idag så fick det bli en kort och lätt jogg i skogen. Det var som vanligt skönt att komma ut men jag blir lite fundersam över om jag har något skumt i kroppen eller inte. Jag tycker att det kändes lite konstigt och gjorde ont både här och där. Dessutom fick jag jätteont i vaden och var tvungen att stanna och stretcha. Ja något knepigt är det.

Men lite skavanker här och där kanske man får räkna med ibland? Det är inget som jag lägger någon större vikt vid utan tycker det är bättre att tänka positivt. Redan imorgon räknar jag med att springa det planerade långpasset. I livet utanför löpningen (ja det finns faktiskt ett sådan även om jag sällan skriver om det här på bloggen) har jag dessutom värsta flytet just nu. Det mesta går min väg. Kanske kan även löpningen dra nytta av allt positivt som sker?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0