Sjuk

Ja så är det. Jag är förkyld. Jätteförkyld. Snorar, nyser, har ont i halsen och känner mig febrig. Knappast den mest optimala uppladdningen inför Lidingöloppet. Men tack och lov att det kommer nu och inte nästa vecka! Förhoppningsvis hinner jag friskna till innan loppet. Trots sjukdom så har jag jobbat några timmar idag, på mitt gamla jobb som lärare. Ska faktiskt jobba där hela veckan. Det är tur att eleverna är snälla för annars hade jag nog inte orkat.

Nu är det fullt fokus på att kurera mig! Och undvika att smitta min sambo... Fast han brukar klara sig bra från mina sjukdomar så det är förhoppningsvis inga problem.

Kommentarer
Postat av: Håkan T

Trist att höra. Exakt samma för mig :( Varit sjuk sedan i lördags och tvingats att vila i 5 dagar nu, blir antagligen ännu en imorrn :(

Krya på dig!

2011-09-14 @ 20:56:00
URL: http://htunander.blogspot.com
Postat av: Lisa

Håkan: Ja det är sannerligen inget vidare att vara sjuk nu. Dålig tajming! Förhoppningsvis blir det ett lugnt distanspass för mig imorn. Krya på dig!

2011-09-15 @ 15:14:55
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0