Löpning i ösregn

Imorse vaknade jag av att regnet smattrande mot rutan. Inget litet smattrande heller. Regnet öste ner. Eftesom jag redan igår hade bestämt mig för att springa på morgonen idag så var det bara att ge sig ut. När jag sprang ut hade regnet avtagit något men efter ungefär halva rundan var det som om någon satte på en kran på högsta kapacitet. Det öste verkligen ner!

Men jag har inget emot att springa när det regnar. Har jag bestämt mig för ett pass så blir det så och vädret är inget som stoppar mig. Jag springer aldrig inomhus på löpband utan det är utomhuslöpning året runt som gäller för mig. Alla väder passar för löpning!


Blött i Sjöstaden (passande...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0