6 km!!

Så himla skönt att springa igen! Det gick sannerligen inte fort, knappt styrfart faktiskt och pulsen var knappt över 130 på hela rundan. Inte särskilt ansträngande alltså. Det var dock aningen svårt att andas på grund av en igensnorad näsa. Men kroppen var pigg och att äntligen springa igen var fantastiskt! Efter passet mådde jag faktiskt bättre än före. Huvudvärken försvann, som den ofta gör för mig när jag springer och jag snyter mig inte så mycket längre. Nu jäklar ska jag blir helt frisk!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Läser din blogg och får då ny energi till min löpning:) Har satt upp som mål att springa lidingöloppet 30 km och ibland när träningen känns lite jobbig så har faktiskt din blogg fått mig på andra tankar:) Hoppas du blir frisk snart!!

2011-09-18 @ 19:43:34
Postat av: Lisa

Lisa: Jag blir så glad för det du skriver! Min avsikt med bloggen är bland annat att motivera och inspirera andra till att träna och om jag lyckas med det är jag mer än nöjd. Stort lycka till på Lidingöloppet!

2011-09-18 @ 20:05:59
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0