Stockholm marathon 2012 - snart fullt!

Ja nu är startplatserna i nästa års mara här i Stockholm snart slut. Så om du funderar på att springa är det hög tid att anmäla sig. Att springa ett marathon är verkligen helt fantastiskt roligt! Det är grym upplevelse och ALLA klarar det, jag lovar. Själv är jag anmäld sedan ett tag tillbaka och kommer snart att starta upp träningen på allvar inför loppet. Min målsättning är inte helt klar än men jag återkommer så fort jag funderat ut. Lycka till med träningen alla marathon-löpare där ute!


Nöjd (och dödstrött) efter Stockholm marathon 2011


Kommentarer
Postat av: Krille

Det blir stockholm marathon 2013!



Började med snack om beach 2013....

Sedan skulle vi ha ett mål...

Det blev detta, jag vägde 135kg (före detta styrkelyftare), tappat 10 hittills på 2 månader...



Sådana här bloggar hjälper till!

Tack och lycka till =D

2011-11-23 @ 10:51:53
Postat av: Lisa

Krille: Tack för din kommentar! Jag tycker att du gör helt rätt som siktar på maran 2013. Stort lycka till!

2011-11-25 @ 13:19:42
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0