Nästan långpass!

Träningen tar sig, sakta men säkert. Fast jag är långt ifrån den mängd som jag tidigare brukar komma upp i. Idag blev det dock det fjärde passet den här veckan och imorgon ska jag minsann få till ett femte. Det är första gången på väldigt länge som jag lyckas få till fem löppass/vecka!

Jag brukar springa 5-6 gånger/vecka så antal pass har inte blivit färre. Däremot har distansen minskat avsevärt och några långpass har jag inte sprungit på väldigt länge. Jag kommer inte ens ihåg sist jag sprang långt. Kanske är det så länge sedan som Lidingöloppet? Dagens pass blev i alla fall drygt 16 km, vilket ändå börjar närma sig distanser som jag likna långpass. Fast ändå inte riktigt ett långpass. Snittempot var i alla fall 4:55 min/km och det kändes bra, trots lite sega ben.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag har inte heller sprungit långt sedan Lidingö, men imorn tänkte jag skrapa ihop åtminstone 17km! :)

2011-11-19 @ 23:22:48
URL: http://lopningolivet.blogspot.com
Postat av: Lisa

Andrea: 17 km är inte fy skam! =)

2011-11-21 @ 13:59:48
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0