Bloggpaus, igen

Ja det har blivit många bloggpauser senaste tiden. Jag hinner helt enkelt inte! Att fixa i lägenheten, skriva uppsats och givetvis springa går före bloggen. Men det blir förhoppningsvis bättre snart!

Löpningen känns okej. Förra vecka fick jag faktiskt ihop fem pass och den sammanlagda distansen var nästan i nivå med vad den brukar vara, alltså 60-65 km/vecka. Inte illa! Veckan avslutades med ett extremt blåsigt pass i Trollhättan. Stormen Berit var ju på besök och gav löpningen lite extra krydda (och motstånd!). Denna vecka har det än så länge blivit ett distanspass. Men fler kommer det bli! Dessutom så fortsätter jag att cykla varje dag vilket blir nästan 20 km cykling om dagen. Det borde väl göra lite för löparmusklerna? Mjölksyra i benen får jag i alla fall. Spring på alla löpare där ute!




Löpning med Berit i Trollhättan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skärp dig :D Det gäller att prioritera sin tid!

2011-11-29 @ 20:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0