Äntligen!!

Ja äntligen får jag lite tid över att uppdatera bloggen! Vi lever i ett kaos just nu och att blogga har knappas haft högsta prioritet. Inte heller har vi ett riktigt internet än men jag surfar med hjälp av mobilen nu.

Vi är i alla fall på plats i nya lägenheten nu och har lämnat den gamla helt å hållet. Det är väldigt skönt att bara ha en lägenhet att fokusera på men renoveringen är långt ifrån klar och än finns det många flyttlådor att packa upp.

Men nog om flytten nu. Det här är ju faktiskt en löparblogg! Jag har hunnit med tre pass sedan flytten i lördags, vilket är mer än vad jag hade räknat med. Eftersom vi inte har flyttat så långt så springer jag i ganska välkända områden men en och annan väg är ny, vilket känns roligt. Jag gillar att upptäcka nya ställen genom att springa. Imorse gav jag mig ut ganska tidigt på en runda. Vilken vacker morgon det var! Underbar soluppgång och alldeles frostigt i naturen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0