Uppladdning!

Jag laddar för fullt här hemma. Har ätit ett stort lass lasagne och snart är det dags för glass. Nummerlappen är hämtad och väskan är nästan packad. Jag känner mig i stort sett frisk från all form av förkylning. Skönt! Det ska bli så himla roligt att springa imorgon!

Om ni kommer och hejar så är mitt startrnummer är 3636 och jag har rosa linne & ljusblå keps på mig. Jag behöver allt stöd jag kan få! Till alla ni som också ska springa önskar jag ett stort lycka till! Nu kör vi!!


Vid nummerlappsuthämtningen tidigare idag


Kommentarer
Postat av: Sofia McKie

Lycka till imorgon Lisa! Du är grym!

2011-05-27 @ 22:30:49
Postat av: Lisa

Tack Sofia!

2011-05-28 @ 17:51:21
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0