Sista långpasset!

Ja alltså inte sista långpasset någonsin... Bara sista långpasset innan maran. Nästa lördag är det ju Göteborgsvarvet och det blir ju en form av långpass men ändå inte ett riktigt. Alltså var det sista riktiga långpasset idag, 27 km i 5:17-tempo. Själva passet var inte särskilt jobbigt alls men jag känner i benen att jag inte är helt återhämtad från Kungsholmen runt ännu. Baksidan av låren blev trötta betydligt tidigare än de brukar. Men jag är inte orolig. Om två veckor är jag förhoppningsvis helt återställd!

Rundan idag gick bland annat på Långholmen. Det är så fint där. Så fint att vi var tvungna att fota. Fast det är ju inget kul att bara fotografera naturen utan det blev såklart löpare med på bilderna:

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0