Kungsholmen runt

Det har verkligen varit fullt upp de senaste dagarna. Jag har ju för tusan inte ens hunnit blogga! Men nu ska det bli bättring.

På lördag springer jag Kungsholmen Runt halvmarathon. Jag har nästan glömt bort loppet och inte alls fokuserat så som jag brukar göra inför ett lopp. Det blir väl så när det händer massa annat! Men när startbeviset kom igår så blev jag genast nervös och förväntansfull. Det ska bli kul att springa! Men såklart lite nervöst också. Jag siktar ju på att springa under 1:35 och tror att det är ett realistiskt mål. Fast man vet ju aldrig. Det är ju första loppet för i år så det blir spännande att se vad kroppen är kapabel till och vad jag kan prestera. Oavsett hur det går på lördag så kommer jag att vara nöjd. Det har jag bestämt mig för.

Nu gäller det bara att hålla sig frisk. Som vanligt blir man värsta hypokondrikern sista dagarna inför ett lopp. Helt plötsligt är alla människor man träffar förkylda eller magsjuka! Tack gode gud för handsprit.

Är det någon mer som ska springa Kungsholmen Runt?



Kommentarer
Postat av: Sofia McKie

Lycka till Lisa och kör hårt som vanligt!

2011-05-03 @ 21:59:06
Postat av: Lisa

Tack Sofia!

2011-05-04 @ 08:19:24
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/
Postat av: Ousa

Kör 10km om jag inte blir sjuk eller nåt annat dummt =)

2011-05-04 @ 19:34:06
URL: http://correr-ousa.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Ousa; Förhoppningsvis håller du dig frisk. =) Lycka till!

2011-05-04 @ 19:56:10
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0