Så mycket tid

Även idag har jag ont i halsen och därför ingen träning, tyvärr. Fast jag har åtminstone styrketränat lite här hemma. Halsen känns lite bättre än igår så förhoppningsvis kan jag springa igen imorgon. Dessutom är jag ju pigg i övrigt så det borde vara möjligt att vara igång imorgon igen. Väldigt skum sjukdom det här.

Men nu till dagens rubrik; När jag inte springer så har jag helt plötsligt så himla mycket tid över. Det är jobbigt. Jag gillar att ha fullt upp och blir rastlös av att inte göra någonting. Idag har jag heller inte lagat middag eftersom kylskåpet är fullt av rester så jag får äta av dem. Nu har jag hela kvällen framför mig utan att ha något att göra. Men det är väl bara att försöka njuta antar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0