Musik som motivationshöjare

När jag springer utan sällskap lyssnar jag ofta på musik. Den musik jag har i lurarna under ett löppass är dels sådan som jag gillar annars också och gärna sätter på när jag är hemma. Men det är även musik som jag aldrig skulle lyssna på om jag inte sprang utan enbart är motiverande och inspirerande när jag tränar.

Jag har nyligen uppdaterat min spellista, vilket ger en liten motivationshöjning. Det är ju ännu roligare att sticka ut och springa om jag vet att jag kommer få lyssna på massa bra musik!

Just nu är favoritlåten White light moment med Tove Styrke. En himla bra låt, både för löpning och att lyssna på hemma!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0