Mot Karlskrona

Imorgon åker jag till min barndomsstad Karlskrona för att fira min pappas födelsedag. Jag har inte varit i Karlskrona sedan jul och ser verkligen fram emot att komma dit nu.

 

När det gäller löpning och Karlskrona så har jag upplevt många många fina löpturer där och det finns flera platser runt om i stan som jag starkt förknippar med löpning. Karlskrona är en vacker kuststad som bjuder på vackra löpturer längs havet men även mysig skogslöpning. Under ett och samma löppass kan omgivningen variera väldigt mycket, vilket passar mig perfekt.

 

Mellan allt firande i helgen ska jag försöka hinna med åtminstone två löppass. Ett kortare långpass på 21-22 km och ett vanligt distanspass. Jag ser verkligen fram emot både firandet och löpandet i Karlskrona!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0