I mina öron när jag tränar 2 (30)

Som jag skrev nyligen så springer jag inte alltid med musik. Men när jag gör det består låtlistan av allt möjligt. Allt ifrån Coldplay till Rammstein! Vissa låtar är sådana som jag gärna lyssnar på hemma (Coldplay) och andra är sådana som jag endast har i lurarna när jag tränar (Rammstein). Det viktigaste är att låten ger mig något positivt, t.ex. glädje, energi, bra känsla, fint minne.

Ibland lyssnar jag även på radio och då brukar jag växla mellan olika radiokanaler under rundan. Förut sprang jag ofta långpass till Trackslistan i P3 men nu är ju tyvärr den nerlagd. Idag lyssnade jag på Melodikrysset. Andra dagar är det framför allt musikkanalerna som är i fokus. Ja, som ni märker så är det en salig blandning av vad som är i mina öron när jag tränar!

Coldplay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0