I min träningsväska 4 (30)

Oj, det här var ju ett knivigt ämne att skriva om. Knivigt på så sätt att det inte finns särskilt mycket att ta upp. Jag har nämligen sällan någon träningsväska. Oftast så börjar ju mina löprundor precis utanför porten och då verkar det ju inte särskilt smart att packa en väska innan.

De gånger då jag utgår från något annat ställe än hemmet så har jag ju i och för sig en träningsväska - bestående av för årstiden lämpliga löparkläder. Möjligtvis kan väskan även innehålla vattenflaskor och ett vätskebälte. I väskan finns det ibland även en löparryggsäck att ha under passet. Men det är nog allt. Mer intressant än så här blir tyvärr inte det här blogginlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0