Regn

Kvällens pass runt Årstaviken var en blöt historia. Det har ösregnat nästan hela dagen här i Stockholm idag. När himlen äntligen började ljusna något och regnet hade minskat gav jag mig ut för att springa. Tyvärr varade inte uppehåller särskilt länge utan det kom en del rejäla skurar på mig under passet. Men vad gör det? Lite regn har ingen dött av och dessutom är det ganska trevligt att springa när det regnar. Fast då ska det helst vara ett varmt sommarregn. Det var det inte idag.

Passet gick i alla fall väldigt bra. Det känns som jag har ett riktigt bra flyt i löpningen just nu. Jag kan hålla ett ganska högt tempo utan att det blir allt för jobbigt. Så får det gärna fortsätta att kännas!


Mörk himmel

 

Blöt löpare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0