Inte helt kurant

Kanske fick jag förklaring till lördagens katastrofpass när jag igår vaknade med känningar i halsen? Även idag känns halsen tjock och gör lite ont när jag sväljer. Men jag känner mig inte dålig i övrigt. Förutom den mindre förkylning som jag hade i samband med Göteborgsvarvet så har jag inte varit sjuk sedan i julas, så det skulle ju inte vara konstigt om det bröt ut något nu. Även om det inte är ofta, så blir jag sjuk ibland.

Om jag inte blir sämre så blir det ett styrkepass senare idag. Givetvis på utomhusgymmet i Hammarbyhöjden/Björkhagen! Efter lunch styrs sedan Opeln till Trollhättan. Nästa vecka börjar jag sommarjobba så det gäller att passa på att njuta av ledigheten! Om halsen blir bättre blir det en hel del träning under veckan. Jag ska eventuellt komma igång med något kvalitetspass. Kanske backpass eller långa intervaller. Men först fokus på att bli frisk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0