Transportlöpning hela sommaren

Jag har faktiskt kört transportlöpning en gång i veckan under hela sommaren. Nästa vecka är min sista jobbvecka innan ledigheten och i och med det så blir det sista transportpasset från jobbet, åtminstone på ett tag.

Som tidigare nämnt kan jag inte få nog av att hylla transportlöpningen. Det är inte minst tidseffektivt. Jag sprang hela vägen från Kista idag och var hemma runt 18:15. Hur bra är inte det? Då har man ju hela kvällen kvar till annat (som t.ex. laga mat, äta mat, städa). Att jag dessutom sparar en resa på min SL-remsa är ju verkligen inte helt fel det heller. Hurra för transportlöpningen!


Nästan fågelvägen mellan Kista och Hammarby sjöstad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0