Blåbär, terränglöpning och sargat vänsterben

Igår när jag & Mats sprang så upptäckte vi att skogen runt omkring oss var alldeles blå. Massvis med blåbär! Idag blev det därför bärplockning som gällde. Även om vi bara plockade i 30-40 min så fick vi ihop en hel del. Underbart! Det finns inget bättre än att själv plocka sådant som kostar massor av pengar i affären. Det kommer definitivt att bli mer blåbärsplockning i sommar! Hoppas bara vi inte fick hem någon dvärgbandmask...

Efter bärplockningen sprang vi ca. 10 km terräng. Riktig terräng faktiskt. Långt ifrån elljusspår. Det var roligt men jobbigt att hela tiden behöva vara på helspänn så att man inte snubblar på stenar & rötter.

Tyvärr har jag ont i mitt vänsterben. Faktiskt ganska så rejält ont. I början av ett löppass gör det så ont att jag haltar. Men det blir bättre efter ett tag. Smärtan är både på framsidan (benhinnan?) och på baksidan där jag har min vanliga onda hälsena. Skittråkigt.


Dagens skörd

 

 

Dagens terränglöpning


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Finns ju nästan inget godare än blåbär hihii

2011-07-05 @ 07:47:48
URL: http://saratilling.se
Postat av: Lisa

I min lilla värld: Blåbär är bland det godaste!

2011-07-05 @ 20:06:47
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0