Stockholm by night

Ikväll blev det ett lite längre distanspass (15,9 km) i framför allt de södra delarna av Stockholms innerstad. Jag gillar att springa i stan på kvällen. Det blir en speciell känsla att springa i mörker och samtidigt var omgiven alla ljus som finns i stan. Det blir extra speciellt då man befinner sig på öppna platser och kan se ett stort område. Därför var det perfekt att springa längs Stadsgårdskajen, Norr Mälarstrand och över Västerbron som alla tre bjuder på vackra vyer. Jag stannade faktiskt för att fota när jag var på Västerbron men resultatet blev ganska misslyckat. Nästa gång ska jag anstränga mig lite mer så att jag kan föreviga och dela med mig av allt det vackra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0