Kungsholmen runt

Nu är jag anmäld till Kungsholmen runt (halvmara) den 7 maj. Spännande! Jag längtar efter att springa lopp igen. Det är något speciellt med att få på sig den där nummerlappen och ladda lite extra. Mitt mål med Kungsholmen runt är pb, alltså sub 1:35:38. Dessutom vill jag gärna slå sambon. Fast det blir nog tufft. På Varvet förra året skiljde det bara 40 sek mellan oss men normalt sätt borde det bli betydligt mer än så. Mats var inte helt kurant då. Men man vet aldrig! Vi startar i samma startgrupp så det kommer i alla fall att bli kamp.

Någon annan som ska springa Kungsholmen runt?

Kraftprovet i Trollhättan 2008 - kul med lopp!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0