Djurgårdsrunda med bästa sällskapet

Eftersom det är lördag idag så har jag sprungit långpass. Mats & jag gav oss iväg strax efter tio och hade siktet inställt på Djurgården. Även om jag har avverkat många mil där ute så tröttnar jag aldrig på den vackra miljön. Under GIH-tiden sprang jag nästan varje vecka något pass ute på Djurgården men nu för tiden blir det inte särskilt ofta. Därför är det alltid lika trevligt att återvända till de välbekanta vägarna. Efter att vi sprungit över till Gärdet-sidan provade vi dessutom en ny väg. En trevlig skogsstig som gick längs vattnet. Den ser jag verkligen fram emot att prova igen när våren har kommit!

Att under ett löppass ha sällskap av min sambo Mats är verkligen det bästa som finns. Även om vi periodvis inte säger många ord till varandra så känns det hela tiden så himla bra att ha honom vid min sida. Tänk vilken tur att vi är så pass jämna löpare så att vi kan springa tillsammans. Det är lycka!


Bästa sällskapet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0