Nya skor & nya tights

I lördags köpte jag nya löparskor. Igen. Nu när jag har ökat träningsdosen en del så går det fort att slita ut ett par. Mina gamla skor är inte helt ursprungna än, men precis som förra gången jag köpte nya, så springer jag med två olika skor parallellt ett tag. Det blev återigen ett par Saucony. Jag har verkligen fastnat för dem och när jag trivs så ser jag ingen anledning att byta. Jag provade dock ett par lättviktsskor från Asics också. Åh så gärna jag skulle vilja ha dem! Hade jag varit rik så skulle jag har köpt dem direkt. De kostade 1600 kr, vilket jag kan tycka är i dyraste laget. Men kanske kanske att jag köper dem när pengarna från deklarationen kommer...

Jag köpte även ett par korta tights. Det blev ett par svarta Niketights med rosa detaljer. Jag har alltid gillat Nikes långa tights så förhoppningsvis är deras korta lika bra.


Saucony Progrid Guide 4

 

Korta tights från Nike


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0