Vädersnack och uppladdning

Inför stora motionslopp råder det ständigt livliga diskussioner på bloggar och löparforum. Lidingöloppet är inget undantag. Och inte heller min blogg. Tidigare i veckan verkade det som det skulle bli riktigt ruskväder, kallt & regnigt. Nu ser det betydligt bättre ut. SMHI visar 13 grader och moln. Helt okej. Eftersom Lidingöloppet, enligt min åsikt, har för få vätskestationer så vill i alla fall inte jag ha allt för varmt. Men sol får det gärna vara!

Om det blir kallare än 13 grader tror jag inte att jag väljer att springa i kortärmad t-shirt. Därför cyklade jag förbi Runners store på väg hem från skolan. Jag hittade en himla snygg ROSA tröja med lång ärm. Egentligen är inte jag någon rosa människa (trots bakgrundsfärgen på bloggen!), det vet ni som känner mig. Men jag vill ha en rolig färg och jag tyckte faktiskt att den var riktigt fin.

Ikväll blir det laddning med lasagne som vanligt. Jag ser verkligen fram emot morgondagen! Aborrbacken får passa sig för jag är taggad!



Kommentarer
Postat av: Pelle

Lycka till!

2010-09-25 @ 08:53:17
URL: http://runningpelle.wordpress.com
Postat av: Lisa

Tack Pelle!

2010-09-25 @ 19:13:53
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0