Försök till återhämtningspass

Både i söndags & i måndags var det löparvila som stod på schemat. Men idag var det äntligen dags igen! Det blev ett 9,25 km långt återhämtningspass som råkade gå i lite för högt tempo (4:53 km/min). Jag tyckte att jag höll nere tempo JÄTTEMYCKET men kroppen är uppenbarligen redan pigg igen, trots lördagens urladdning. Inte minsta antydan till hög puls eller tung andning heller. Härligt! Till och med benen var med på noterna idag, fast i någon brant nedförsbacke kändes det lite i låren.

Idag sprang jag för första gången den här hösten med långa tights och pannband. Det var så blåsigt ute så det hade blivit kallt utan! Jag gillar verkligen hösten. Luften är så klar och alla färger så vackra! Dessutom så har jag saknat mitt pannband och jag är glad att jag äntligen kan börja använda det igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0