Sjuk!

Jag är sjuk. Det är ingen vanlig förkylning heller. Jag är MAGSJUK! Enligt mitt tycke bland det värsta som man kan drabbas av i sjukväg. Jag vaknade i morse och mådde illa. Och så har det fortsatt hela dagen. Min mamma är också sjuk. Och Hanna (syrran) känner också av illamående. Igår umgicks vi i familjen men det är bara vi tre som är drabbade. Ingen av oss har träffat någon som är magsjuk så det hela är lite skumt. Kanske någon form av matförgiftning som just vi tre råkade ha oturen att drabbas av?

Det spelar egentligen ingen roll varför jag är sjuk. Det jobbiga är att vara det. Dessutom skulle jag ha åkt med planet kl. 17.30 tillbaka till Stockholm idag. Jag är inte särskilt sugen på att må illa på ett flygplan så jag får vänta med att åka tills imorgon. Synd bara att min flygbiljett inte är ombokningsbar och synd att jag har föreläsning kl. 10 imorgon. Förhoppningsvis hinner jag friskna till så att jag kan ta ett flyg så jag hinner komma upp till seminariet på eftermiddagen. Åh det är så tråkigt att må dåligt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0