Underbar och effektiv fredag

Jag älskar fredagar. Det har jag alltid gjort (förutom då man arbetar inom vården och har en låång jobbhelg framför sig). Ingenting känns liksom jobbigt på fredagar, varken jobb eller plugg.

Idag gick jag upp strax efter kl. 6 och åt frukost med min käresta. Dagen kan ju inte börja bättre! Sedan blev det plugg i ca. 2,5 timme. Jag är sjukt effektiv på förmiddagen och hann nästan klart hela uppgiften under den tiden. Härligt!

Därefter sprang jag 11 km i den underbara höstsolen, som skiner över Västgötaslätten idag. Kroppen var med på noterna under dagens löppass och jag kunde lätt springa rundan i 4:50-tempo, i princip utan ansträngning. Sådant blir jag nöjd med.

Efter duschen åt jag lunch och sedan har jag suttit ytterligare en timme med plugg. Men nu ska jag strax packa ihop alla grejer inför Malmö/Köpenhamns-resan och innan jag hämtar Mats på jobbet ska jag hinna förbi ett par affärer. Sedan är det fullt fart i vår snabba Opel ner till Skåne. Jag ser fram emot en helg med Hampus & Nina. Förhoppningsvis hinner jag även träffa mina fina vän Hanna också.

Nu får jag sätta fart för att hinna med allt. Hoppas att DU också får en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0