Trevlig avslutning på november

November månad avslutades idag med ett löppass med min kompis Klara. Precis som förra veckan så sprang jag längs Årstaviken bort till henne vid Hornstull. Därefter tog vi ett varv runt Riddarfjärden och efter att lämnat Klara där vi möttes sprang jag sedan tillbaka samma väg. Även denna gång var det så himla trevligt att ha sällskap under passet (Den här gången lyckades jag dessutom fotografera Klara. Efter lite övertalning dock). Vi pratade konstant och kunde ändå hålla ett bra tempo. Klara är verkligen en duktig löpare! Jag har planer på att så småningom försöka göra henne till en marathonlöpare...

Jag har sammanlagt sprungit 281,2 km den här månaden, vilket är rekord. Så många kilometrar har jag alltså aldrig sprungit under en månad tidigare. Tänk att komma upp i den siffra redan nu i november! Det känns himla bra och jag har knappt märkt att jag har ökat kilometerantalet. Föregående rekord var i mars i år och då sprang jag sammanlagt 269,7 km. Det är ju inte så jättestor skillnad på antal kilometrar mellan de båda månaderna så det är väl inte så konstigt att jag inte har noterat den lilla ökningen. Men nöjd är jag i alla fall!


Snabba socionomstudenter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0