En snabb uppdatering

Jag har minst sagt fullt upp just nu. I helgen hade vi ju besök från Göteborg. Himla trevligt har det varit! Vi har hunnit fira valborg, springa två gånger, åka på utflykt till Gustavsberg & Vaxholm, äta & dricka gott, spela kort och bestiga Hammarbybacken. Fantastisk roligt helg! Kommer lägga ut någon bild snart.

Fredagens långpass blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag kommer berätta mer om det i ett annat inlägg.

Nu är jag på snabbvisit i Karlskrona för ett eventuellt sommarjobb. Jag ska på intervju imorgon och sen tar jag tåget tillbaka till Stockholm på eftermiddagen. Däremellan ska jag hinna med ett intervallpass. Det är hårt att ligga på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0