5:14 min/km

Det var mitt tempo under dagens 31 km:are. Det är ungefär där jag har legat under den senaste tidens långpass. Däremot är jag inte helt säker på att jag skulle kunna hålla det tempot i 42 km. Men det känns ändå bra att jag har lärt mig att börja lugnt och öka efter hand. Så la jag alltid upp mina pass och lopp förr men i och med att jag har blivit snabbare har jag även börjat i högre tempo än förr. Det är inte helt optimalt eftersom jag oftast inte håller längre än en halvmara då. Och det vore ju inte så kul under Stockholm marathon.

Vilket är ditt långpasstempo?

Glad efter dagens 5:14-tempo


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag skulle inte ens överleva ett långpass..

2010-05-13 @ 16:35:49
URL: http://majo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0