Svettiga löparkläder

I vårt badrum finns det en handduksvärmare. Under de 2,5-åren vi har bott här har det hängt handdukar där HÖGST 2-3 gånger. Istället fungerar handduksvärmaren som löparklädesupphängare. För vad ska man annars göra med sina svettiga löparkläder? Hade man haft en balkong hade jag givetvis hängt upp kläderna där men någon sådan har vi tyvärr inte.

För tillfället är det enbart mina löparkläder som hänger i badrummet eftersom Mats befinner sig i Trollhättan under veckorna. När vi båda ska hänga upp våra kläder blir det trångt. Speciellt nu under vintern när man har flera plagg på sig. Mina kläder luktar faktiskt inte alls särskilt illa, trots att jag svettas mycket. Tur!


Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag har balkong men jag kan meddela att jag inte är speciellt sugen på att hänga ut min kläder där nu under vintern...Då fryser de ju till is istället för att torka... ;-)

2010-03-16 @ 21:25:46
URL: http://blog.noll.se
Postat av: Lina

Jaa det blir så mycket kläder nu på vintern också.. mitt badrum är helt fullt, man har ju så mkt kläder på sig... bättre på sommaren med shorts o linne :)

2010-03-18 @ 20:55:37
URL: http://www.linastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0