Summering mars

Sista dagen i mars idag. Då är det alltså dags att summera månadens träning i siffror. Det har definitivt varit en av mina bästa månader någonsin, åtminstone vad gäller distans. Vet inte om jag någonsin har sprungit så här långt en månad.

Sammanlagd distans: 269,7 km
Sammanlagd träningstid (löpning & styrka): 24:34:00

Antal löppass: 24 st
Antal styrkepass: 6 st

Snitttempo: 4:59 min/km (HURRA! Under 5 min/km)
Snittdistans: 11,2 km/pass

Huvudmålet med mars var; fler och framför allt längre långpass. Detta mål har jag definivt lyckats med och det gör mig glad. Jag har sprungit tre riktiga långpass.

April månad får också ha som mål att köra långpass. Men jag ska även fortsätta med intervaller och backpass som tidigare. Jag vill ju gärna kombinera uthållighet och snabbhet.

Förra månaden sammanfattade jag med en bild på snömodd. Detta blogginlägg sammanfattar jag med glädje istället så här:

Snart, snart kommer det se ut så här i Hammarbyhöjden



Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad du är duktig!

Ha en underbar och skön påsk!



Åsa (Helenas mamma)

2010-04-01 @ 07:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0