Intensiv vecka och halsont

Som jag tidigare skrivit skulle det bli svårt att få in träningen den här veckan. Dygnet har ju tyvärr bara 24 timmar och under denna veckas dagar har ungefär 8 timmar gått till att sova och 8 timmar till att jobba (inklusive åka till & från jobbet). Om jag då ska plugga 8 timmar, som jag borde eftersom jag egentligen är student på heltid, så är dygnets timmar slut. Ärligt talat så är det inte så att jag särskilt ofta pluggar 8 timmar om dagen och inte heller denna vecka. Men en hel del plugg har det faktiskt blivit. Utan mina fantastiska gruppmedlemmar hade de här dagarna blivit svåra att överhuvudtaget genomleva. Tack tjejer!

Tur (eller vad man ska kalla det) i all denna stress har varit att jag har haft ont i halsen hela veckan, vilket att gjort att jag ändå inte kunde tränat som jag planerat. Tack vare halsontet har allt känts lite mindre stressigt eftersom träningen ändå inte gått att genomföra som planerat.  Är det någon gång jag kan ta en sjukdom så är det ju när jag ändå inte hinner att träna. Det har bara blivit två pass än så länge denna vecka. Kanske blir det en runda ikväll. Definitivt blir det en imorgon.


Pluggande



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0