Bellmanstafetten

Nu är det bestämt. Jag & fyra klasskompisar (en av dem vet inte om det än bara...) ska springa Bellmanstafetten i slutet av augusti. Ska bli fantastiskt roligt att springa i ett lag! Dessutom får jag springa i mina "gamla" löparstråk på Norra Djurgården. Där trivs jag. Vi har redan satt en målsättning med stafetten men den får vara hemlig ett tag till. Man vet ju inte, den kan ju ändras.

Någon som har sprungit Bellmanstafetten? Är det en trevlig tävling?

Så här går banan:



(Klara, Maja & Katti. Vi kommer vara hur snabba som helst!)



Kommentarer
Postat av: Maja

Haha vad roligt, jag bloggade precis också om det här :D Klart vi kommer vara snabba, särskilt om du ska träna oss ;D

2010-03-13 @ 13:22:11
URL: http://majo.blogg.se/
Postat av: Klara

Det kommer bli superkul! Ser redan fram emot det!:)

2010-03-14 @ 10:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0