Redo

Jaha, då var det snart dags alltså. Imorgon kl 14 går startskottet. Jag skulle ljuga om jag inte var nervös. Doch har nervositeten (tyvärr?!) fått stå tillbaka lite på grund av huvudvärk i två dagar. När jag har huvudvärk är värken det enda som jag kan fokusera vid. Jag hoppas verkligen att jag vaknar utan värk imorgon.

I eftermiddags hämtade jag nummerlappen och jag seedade upp mig till startgrupp C. Egentligen spelar inte startgruppen någon som helst roll och jag kanske till och med hade passat bättre i grupp D rent tempomässigt. Men eftersom min kära sambo startar i grupp C så tyckte jag det var värt att uppgradera sig för att få starta tillsammans. Vi kommer inte springa ihop under loppet men det är ju alltid trevligt att ha sällskap i startfållan.

Mitt startnummer är K729. Nu kör vi!!


På ÖIP


Kommentarer
Postat av: Tobias

Du är inte ensam om att vara nervös. Hoppas hudvärken är borta!



Lycka till idag!

2010-06-05 @ 09:07:35
URL: http://blog.noll.se
Postat av: Åsa

Nu är klockan 10 och jag tänker på dig! Håller tummarna i em.

Kram och lycka till!

2010-06-05 @ 10:02:57
Postat av: Lisa

Tack båda två! Tobias, huvudvärken är lite bättre idag så det ska nog gå bra. Lycka till själv!

2010-06-05 @ 10:07:20
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0