I barndomshemmet

Trots att jag är 27 år gammal så bor jag hemma hos mina föräldrar nu i sommar. Eftersom jag har pluggat i så många år att jag snart har lånat allt jag får av CSN så måste jag jobba mycket på sommaren för att kunna slutföra mina studier. Att jobba i Karlskrona där jag är uppvuxen är så mycket enklare än att göra det i Stockholm, där jag annars bor. Här är inga långa avstånd och ekonomiskt blir det lättare. både eftersom allt är billigare i mindre städer och att mina föräldrar är väldigt snälla föräldrar. =) Dessutom finns det ingen vackrare stad än Karlskrona att tillbringa sommaren i!

Förutom ekonomiska fördelar, Karlskromas charm och enkelhet så finns det annat som är positivt med att bo hos mamma & pappa. Att ha tillgång till en hel trädgård är helt fantastiskt! Jag trivs så mycket bättre i en villa än vad jag gör i lägenhet. Jag älskar att kunna vara i trädgården, sola, läsa, äta, leka och inte minst TRÄNA! En trädgård är perfekt för styrketräning efter en löprunda. För vem vill gå in på ett gym när det är sommar? Inte jag i alla fall.


Magträning i det gröna



Kommentarer
Postat av: Tobias

Jaha, är det därför jag är så dålig på core-träning. Skönt, då kan jag skylla min svaga mage och rygg helt på att jag bor i lägenhet...

2010-06-21 @ 22:50:51
URL: http://blog.noll.se
Postat av: Maja

Aah precis så känner jag med! Älska villa och trädgård :) Fast när det gäller träningen så saknar jag iofs Eriksdal lite också.. Kram!!

2010-06-22 @ 10:31:57
URL: http://majo.blogg.se/
Postat av: Lofsan

Åh vad härligt det ser ut!

2010-06-22 @ 19:08:21
URL: http://Lofsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0