Sliten

Just nu är jag väldigt sliten i kroppen. Benen är sega och jag har ont lite överallt känns det som. Jag vet inte vad tröttheten beror på. Kanske är det marathon som fortfarande spökar? Det kan också vara så att jag har en lättare förkylning i kroppen. Förra veckan hade jag huvudvärk och en aning halsont. Men jag känner mig bra nu så det är nog inte det heller. Ytterligare en orsak kan vara värmen. Den kanske sliter mer än vad jag tror? Dessutom jobbar jag ju heltid hela sommaren och har ganska mycket att göra på jobbet så det kan säkert också påverka.

För att förhoppningsvis piggna till blir det bara fyra löppass denna vecka och samtliga i lugnt tempo. Jag har kört på med minst ett kvalitépass varje vecka senaste månaden så det skadar nog inte att ta en något lugnare vecka. Snart är jag minsann tillbaka på banan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0