Snöfri löpning, skippad föreläsning & lillebror

Även idag var helt okej underlag under löppasset, inte riktigt lika bra som igår dock. Det är faktiskt bättre plogat i Hammarby sjöstad än i innerstan (åtminstone söder) konstaterade jag när jag sprang min favoritrunda Runt Södermalm nu i eftermiddag. Men jag är hur nöjd som helst så länge det inte är värsta snömodden som förra veckan!

För att inte missa träning både idag och imorn bestämde jag mig för att hoppa över föreläsningen idag i skolan. Hoppas jag inte missade allt för mycket! Dessutom räknar jag kallt med att kunna kopiera någon snäll klasskompis anteckningar. Imorgon blir det jobb på min gamla arbetsplats. Ska bli roligt att vara idrottslärare igen, om än bara för en dag.

Alldeles strax kommer min kära lillebror Hampus hit. Han ska på utbildning här i Stockholm hela helgen och sen åker vi tillsammans till Orsa nästa onsdag. Mysigt att få sällskap (jag har ju min Mats i en annan stad för tillfället)!


Hamp


Kommentarer
Postat av: Maja

Det finns alltid anteckningar att kopiera ;D Ha en mysig helg med brorsan! :)

2010-01-23 @ 10:33:17
URL: http://majo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0