Statistik eller Runners World?

Ikväll hade jag tänkt vara duktig och plugga lite. Pluggandet skulle givetvis ske samtidigt som jag följer OS på tv. Det är så mitt pluggandet har sett ut sen OS började och kommer att fortsätta se ut fram till söndag när tävlingar är slut. Det kommer kännas tomt!

Men hela min pluggplan förstördes när jag upptäckte att senaste numret av Runners World låg i brevlådan idag. Det går inte att koncentrera mig på statistik (som jag just nu läser) när RW ligger och på bordet och bara längtar efter att få bli läst. Jag är en svag människa, jag vet, men statistiken får faktiskt vänta tills imorgon (efter att jag har sprungit lånpass och kollat på alla OS-repriser alltså...).

Bland annat ser jag fram emot att få läsa reportaget om Isabellah Andersson. Hon är grym! Henne skrev jag förresten lite om i ett av mina första blogginlägg här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0