Ännu mer snötjat

Det snöar, snöar och snöar. Tydligen är det helt galet med snö i hela Sverige, inte bara här i Stockholm. Hustak ramlar in, flyg ställs in, bilar kör av vägen och inte minst löpare (åtminstone i Lund & Stockholm) försöker gråtandes ta sig fram i snömodden. Fick en rapport om väderläget i Skåne från min kära vän Hanna. Vi är alla i samma sits! Jag försöker i alla fall vara lite mer positiv för att förhoppningsvis öka motivationen. Lördagen den 5 juni finns ständigt i huvudet och då är det garanterat snöfritt på vägarna. Dessutom kommer jag vara sjukt nöjd med mig själv om jag härdar ut denna låånga vinter. Jag biter ihop och peppar mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0