Sjukt

Sedan ungefär en vecka tillbaka har jag känt att jag har haft en förkylning på gång. Det har visat sig dels genom mitt misslyckade intervallpass förra torsdagen och dels genom diverse symtom. Men jag har ändå åkt skidor och sprungit en del och det har känts helt okej. Fast idag har sjukdomen brutit ut ordentligt. Framför allt är det halsen som är rosslig och irriterad. Ingen träning för mig idag alltså. Antagligen inte imorgon heller. Så tråkigt! Förhoppningsvis kan jag träna igen på fredag. För det känns inte alls roligt att avsluta 2010 med sjukdom. Att springa på nyårsafton brukar jag ju alltid göra!

Håll tummarna för att jag snart blir frisk igen så jag kan springa eller åka längdskidor! Idag får det bli en promenad i ett vintervackert Karlskrona istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0